Dagen började med en enkel frukost och sedan fys:
21-21-15-15-9-9
- Burpees
- Air Squats (dubbelt antal reps)
- V-ups
Efter detta direkt till poolen där vi tog det lugnt ett slag (sen utcheckning 11:30).
 |
| God fransk klassisk frukost lagad av undetecknad |
 |
| Poolbad |
 |
| Bra pool |
Vi körde en sträcka och stannade på Aix-en-Provance och tog en riktigt, riktigt god lunch. Dessutom var den prisvärd för den goda maten och servicen vi fick.
 |
| Fransk motorväg utanför Provence |
 |
| Betalstation. Detta land kört hårt med dessa och det är SVINDYRT när man ska igenom när man lagt några mil. 10kr/milen ungefär. Var 20:e mil när vi passerar så blir det minst 20 EUR! |
 |
| Ceasarsallad |
 |
| Barnportion(!) |
 |
| Min mat. Kod-filé med potatismos. Väldigt god! |
 |
| Barnen fick en god drink innan maten samt glass till dessert |
Vi fortsatte färden genom Rhône och vidare genom Lyon. Väldigt fin stad. Oerhört varmt idag också. Runt 40 grader! Gick knappt att vara ute i solen.
 |
| Bro |
 |
| Rejält varmt idag! |
 |
| Frankrikes svar på Italiens biglietto. Dock betydligt dyrare! |
Efter Lyon landade vi på ett hotell cirka 5-6mil norr om Mancon där blev det poolbad och en god middag.
 |
| Välförtjänt poolbad efter cirka 65-70mils körning på franska vägar |
 |
Middag som var god men i minsta laget.
|
Imorgon blir det nog lite lugnare. Kanske se oss om i någon fransk stad och sedan sikta mot tyska gränsen. Låt oss se!
Comments
Post a Comment