Dagen började med revelj 07:50 av att undertecknad och Alice vaknade mycket utvilade efter att ha lagt oss 23:15 (undertecknad skulle vara uppe till 01 och se Sverige - Japan med killarna, men somnade under läggningen så frun fick ta uppdraget istället). Efter snabb fys i form av:
40-30-20-10
Pushups
Air Squats (dubbelt på air squats)
Intogs en väldigt god frukost (även några slicar av en medhavd pizza margareta från gårdagen åts upp av barnen). Sedan packades allting in snabbt i bilen och vi började resa ur (först genom att backa ut bilen extremt tajt då vi var inparkerade med 20cm fram och bak, genom vägbygget) och sedan vidare ut ur Camogli, Recco, Genua och mot franska rivieran.
 |
| Inparkerad |
 |
| Vy från backkamera |
 |
| Lämnar Camogli |
 |
| Laddning i Varazze |
 |
| Glass och kaffe i Varazze |
 |
| Väldigt gott i 38 graders värme |
Efter en massa tunnlar och växelvis körfält så kom vi till Monaco. Smala gator och väldigt fint och många lyxbilar. Parkerade på Parking des Pêcheurs och gick upp mot Gamla stan.
 |
| Häftiga byggnader |
 |
| En av många häftiga bilar |
 |
| Gamla stan i Monaco |
 |
| Focassia som lunch |
Efter en god lunch och siteseeing på Monacos gator så styrde vi vidare mot Nice och vårt boende!
 |
| Betalstation i Frankrike! De har härmat Italien! Dock ingen biglietto utan bara betala 0.50 euro så att bommen fälls upp. Horribelt system! Inför vägskatt på allmänheten som i sosse-Sverige! |
 |
| Framme vid boendet i Nice |
 |
| Poolbad |
 |
| Löpning och handling |
 |
| Stranden |
 |
| Strandpromenaden |
 |
| Fin kväll vid poolen |
 |
| Bra dyk av hustrun |
Som
 |
| Gott medhavt italienskt snacks |
 |
| En väldigt god middag som lagades av undertecknad |
 |
| Kvällen avslutades genom att se Frankrike-Norge ute på storbildsskärm. |
Comments
Post a Comment